Мир та внутрішній захист України: як «Слуги народу» роблять Президенту погану «послугу»

Президент України Володимир Зеленський в інтерв’ю The Times of Israel заявив, що прагнув президентства заради досягнення миру на Донбасі.
«Публічний аудит» вирішив нагадати, як Президенту його ж фракція робить йому погану «послугу».
По-перше, законодавчого підґрунтя під вирішення конфлікту на Донбасі так і не розроблено. Пролонгований ще на рік на початку грудня 2019 року після саміту в Нормандському форматі ЗУ «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей» 2014 року є напрацюванням парламенту ще 6-го скликання. Самі ж «Слуги народу» протягом 2-ї сесії (завершилася 20 січня цього року) не розробили та не ухвалили жодного позитивного рішення щодо врегулювання мирним шляхом конфлікту на Донбасі: немає закону про децентралізацію з особливим статусом для Донбасу відповідно до Мінських угод, не врегульовано компенсації за пошкоджене/втрачене внаслідок конфлікту майно, відсутні напрацювання щодо особливих економічних зон на Донбасі тощо.
По-друге, Президент віддав економічні та соціальні питання на відкуп «слугам», а ті їх вирішують під впливом західних кураторів. Так, протягом п’яти місяців роботи парламенту було ухвалено щонайменше вісім вкрай негативних законодавчих актів, а саме:
  1. ЗУ «Про верифікацію та моніторинг державних виплат» – суцільна перевірка всіх, хто отримує кошти від держави: пенсіонерів, інвалідів, субсидіантів, малозабезпечених, багатодітних і т. д.
  2. ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо невідкладних заходів у сфері охорони здоров’я», яким продовжено медреформу Порошенка: виключено зі Ст. 10 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» норму, за якою «у закладах охорони здоров’я державної та комунальної форм власності, які є надавачами медичних послуг за програмою медичних гарантій, обсяг платних медичних послуг, які не входять до програми медичних гарантій, може складати не більше 20 відсотків від обсягу всіх наданих послуг», що по суті допускає необмежену комерціалізацію медичних послуг (це може стати причиною порушення гарантій права на охорону здоров’я).
  3. Закон про повну середню освіту, який передбачає ліквідацію шкіл із навчанням російською мовою.
  4. ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (законопроект № 1210), який ще називають законом про «податковий терор», який надає права для податківців «корегувати» фінансовий результат підприємства для підвищення податкових платежів; в ньому містяться норми про донарахування 18 % податку з прибутку ІТ-компаній за кордоном, підвищення ренти на видобуток газу та руди, а ще він дискримінує іноземних інвесторів за рахунок оподаткування курсової різниці.
  5. ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» (так званий закон про спліт).
  6. Скасування ЗУ «Про перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» та спрямування на приватизацію всіх стратегічних об’єктів.
  7. ЗУ «Про внесення змін до Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”» щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг, законом вводиться обов’язковість наявності РРО у всіх суб’єктів та штрафи за їх відсутність.
  8. Виборчий кодекс із мільйонними заставами для участі в місцевих виборах.